好嘛

Lost boy - Ruth B.

芥小末:

There was a time when I was alone,
每次我独自一个人的时候,

No where to go and no place to call home,
无处可去也打不了电话,

My only friend was the man in the moon,
唯一的朋友住在月亮上,

And even sometimes he would go away too,
但是有时候,连他也会消失,

Then one night as I closed my eyes,
后来一天晚上,我闭上了双眼,

I saw a shadow flying high,
我见到一个影子在飞翔,

He came to me with the sweetest smile,
他带着最甜美的微笑靠近,

Told me he wanted to talk for awhile,
告诉我,他想跟我说会话,

He said peter pan that's what they call me,他说“人们都叫我彼得潘”

I promise that you'll never be lonely,
我保证,你从此不在孤单,

And ever since that day,
而从那天起。。

I am a lost boy from neverland,
我成了个住在梦幻岛的迷失男孩,

Usually hanging out with peter pan,
经常跟着彼得潘混,

And when we're bored we play in the woods,
无聊时我们会去森林里嬉戏,

Always on the run from captain hook,
与“虎克船长”玩追赶游戏,

Run run lost boy they say to me,
他们对我说:“跑起来,跑起来,迷失男孩”,

Away from all of reality,
从那现实中逃离,

Neverland is home to lost boys like me,
梦幻岛是像我这种迷失男孩的家,

And lost boys like me are free,
而我们是无忧无虑自由自在的人。

评论

热度(13)